onsdag 12 oktober 2011

soligt,roligt

IDAG är det soligt och fint ute,jag har satt upp fågelmat i behållare,talgbollar,och lite annat i fågelhuset,jag har gott om fåglar som kvittrar och flyger i trädgården.just nu är det fullt av äpplen på träden,försöker att plocka så gott det bara går.Idag har jag varit och dansat linedance,kul.Imorgon ska jag och mina gamla väninnor åka till stan och äta,sen går vi på Östasiatiska museet och tittar på INKAGULDET ska vara nåt unikt säger dom,har inte visats så många gånger.Vi hoppas på fint väder,så man slipper springa omkring med paraply...Har inte så mycket just nu att berätta men jag återkommer med nån liten historia,det brukar dyka upp lite knäppa saker då och då....hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.