onsdag 2 mars 2011

MARS VÅRMÅNAD...

HEJ,IDAG HAR JAG DANSAT LINEDANCE,men jag börjar lessna på det,så jag tänkte kanske finns det nåt annat som verkar kul.Imorgon ska jag gå till PRO och kolla vad dom har att erbjuda,kanske det finns en rolig resa tillexempel som man kan hänga med på.Jag har en del att göra men,man måste ju gilla det också,jag tröttnar snabbt,känner mig rastlös.Jag ska också åka och käka med min kompis i Tyresö,jag har inte varit i Centrum på länge,idag var jag i Handens C,världens tråkigaste,gäsp...Nä tacka vet jag Farsta,det är bäst.jag kan ju åka till Stockholm om jag vill där kan man ju kila runt en dag,men det måste vara bra väder,snöstormarna har ju varit täta de senaste månaderna.Gå inne i centrum och glo blir ju tråkigt det med efter ett tag,gäsp...Jag känner för nåt riktigt KUL,så man lättar upp sig och slipper gå runt som en jäkla zombi.Ska åka till Limenaria,Greece,i maj ,det är ju kul,men då får man ju göra så gott man kan,för att ha någotsånär kul.Det blir ju mycket städning av husen först,och vädring av sängkläder,lite annat ,pappersarbete,o.dyl.Min dotter fyller år nästa vecka,undrar vad hon vill ha i present,ska fixa nåt bra till henne,så hon blir glad.Vad har jag mer att se fram mot,sortering av vinterkläder och massor med kartonger att sortera,det är ju inte så kul...tvätta fönster t.ex. är ett måste till våren,också tråkigt,vill inte tänka på det.......Gäsp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.