onsdag 22 september 2010

sol kanske....

Dom säger att det blir sol imorgon,skulle passa bra för dotter kommer från Kumla och dotter från Dalarö och jag ska in till stan imorgon och skriva på fullmakter på grek.ambass, så det kan vara skönt att gå och äta en bit och titta lite i affärer,idag var jag för övrigt och dansade linedans med min kompis,sen fika vi hos mig och tog en sväng till klädbörsen,bara tråkiga tantkläder,hopplösa modeller och mönster,huga ligen,det passar inte mig.igår hade jag mina vänner på middag hos mig,och det var faktisk kvällsol så vi tog varsin hälsodrink med massor av vitaminer i,på verandan i kvällssolen,yeemen.jag hade gjort en kycklingpaj,sallad sen blev det kaffe med kladdkaka mumsgod,med grädde och hallon på.På fredag ska jag till tandis och kolla upp leendet,säkert bara bra.På lördag ska jag träffa gamla goda kompisar i Tyresö och käka lunch,det börjar röra på sig,kan bli kul.Och sen sitter jag inkopplad på Nordea och betalar räkningar ,det måste göras.Kan hända att det blir en biljett till Grekland senare för att träffa advokat,vem vet???Kollar in på facebook då och då,men jag börjar tröttna på det,man kan ju inte skicka hjärtan i all oändlighet eller leka med farmewille,nä,det måste vara nåt kul att göra ,kanske gå på fler kurser,eller spela något eller sjunga i kör,ja,jag vet inte,men nåt ska man väl hitta på,hejsvejs.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.