måndag 1 november 2010

hej igen

NU TÄNKTE jag skriva men jag funderar om vad,jag ser mycket på TV det har blivit så,Robinson,Idol,och lite annat ,nya program som börjat nu på hösten,ex.Så mycket bättre,ja det finns en hel del,det är så mörkt och trist den här tiden på året att man kan inte göra nåt ute direkt,dom har öppnat ett nytt centrum nere vid COOP,där finns allt,HENNES,KAPPAHL,JA,de vanliga som finns i alla Centrum.Jag träffar mina gamla kompisar som vanligt,vi fikar och käkar,nu tänkte vi gå och se Terracotta-armen,på östasiatiska museet och dricka afternoon te på ett ställe i gamla stan,det ska bli kul.-Annars har jag lite kontorsjobb,det är banken,bouppteckning,advokat,räkningar och autogiron som ska ändras,jag har att göra,sen har jag V.boende här som jag tycker är jätte -kul får se hur länge,det är medan hennes kille går på kurs i Boden,ja det ska väl gå bra för honom hoppas jag.Nu ska jag avsluta imorgon går jag till personlig bankman för att ordna en del med kontona,idag har jag lägat kycklinglår i ugn ,potatis,äppelkaka från mitt äppelträd supergott......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.