onsdag 15 december 2010

hej och hå...

jaha,så är det dags att säga nåt på bloggen,jag är väl inte så bra på det här att skriva just för tillfället,som alla vet,känner jag mig ensam,efter det som hände i somras,som en del har fösvunnit från mig.Men man får gå vidare,livet är som det är,jag kan inte förstå dom som håller på och skiljer sig från sina män,eller byter partner ofta,det måste ju bli en sorg som känns i hjärtat också,ska man lämna sin man och barnen längtar efter sin pappa då blir ju de stackars barnen också lidande,saknaden känns ju för dem också,och barnen är också små människor,vad ska man kalla det,barnmisshandel på det intellektuella planet.Nog snack om detta jag ska bara ta det lugnt ett tag ,jag har en del framför mig som ska planeras,husen i Grekland och lite annat att sätta igång med,bara allt blir klart i Grekland ,sen kan jag åka när jag vill ner dit och ta något barn med mig och vi kan ha en skön semester i lugn och ro,bada i det turkos vattnet ,äta god mat och bara känna vinden och havsluften,vågorna i havet som brusar och kluckar mot stenar och klippor,och gå på strandkanten och känna solen bränna i huden..suck,det ska bli verklighet,jag kan inte tänka mig nåt bättre än att bara vara,att finnas till...men nu finns ett men för tillfället,det är jul snart,jag åker till dottern och firar 5 dar,sen får jag fira nyår hemma,med några kompisar,och efter allt så kommer ett nytt år,och nya krafter,nya ideer,jag hoppas kunna sätta igång med att måla tavlor igen och göra lite kul handarbeten,smycken t.ex.man måste ha nåt att se fram mot,jag ska lämna allt tråkigt bakom mig och gå vidare,jag söker nåt kul,måste bara hitta det.....vi hörs igen,jag skriver väl lite igen innan nya året får vi se vad som dyker upp i hjärnan,jag har ideer det gäller att förverkliga dom,mina ideer är resor t.ex.upptäcka nya kontinenter,jag har ju varit i amerika,asien,europa,en liten afrika ö,så nu är det australien kvar......jaja vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.