fredag 11 februari 2011

Undrar vem?

Hej,alla glada,jag vaknade glad i hågen,simma idag Farstabadet,bubbelpool,jätteskönt,då ringer min kompis:sjuk idag kan inte,synd,men jag åker själv iväg,måste säga att det var halt på vägen,men när jag kom igång på motorvägen så ,inga problem...där fanns väl inte någon som missunnade mig badet,hmmm...djävulen???väl i vattnet simmade en timme,men det var begränsat i bassängen ,för det var en gymnastikgrupp som tog upp mer än halva bassängen, Dj.. men ok.det går ju bra iallafall,sen bubbla,var det inte lite kallare i poolen idag,men sånt får man stå ut med dj..?,vidare,torkar i förrummet,underbart,klär på mig ,går ner till cafeterian för att dricka något,och är sugen på en nybakad bulle,brukar alltid finnas ,men nej ,inte idag,men alla andra dagar på året,hmmmm....dj.....n???Vidare tar mig hemåt,då börjar det snöa ,lite,men iallafall,det blir ju lite sämre sikt med dessa småirriterande snöflingor som far fram som dis över vägen Dj..?,skönt hemma,i säkerhet.Då slutar det snöa,så fort jag befinner mig med stängd dörr hemma,good.Kanske jag ska handla för helgen idag,tar ut bilen ,sticker till MAXI handlar,hem igen,meeen dååå snöar och blåser det av bara h..ve..,hela bilen är översnöad,borsta glatt av ,sen hem till frid och ro.Dj..?Nu ska jag berätta om en snabbrätt ,lyxigt god,som jag gjorde när jag kom hem.Först koka färsk pasta Felix prosciutto,2 min.blanda lite kokta grönsker tillsammans i.Sen riv ost cheddar calvados,köp en KVIBILLE och riv själv. jättegott,grilla en Atria delikatessgrillänk och ta en bit,några körsbärstomater ,gguuud vad gott,och nyttigt.Sen kommer vi till dricka,jag tog en lättöl,33 cl,inköpt på LIDL, billig,och liten,men jag tycker det räcker går bra med vatten också,vilket jag fick erfara,då flaskan välte,fattade inte vad hände???Dj...? vill göra sig påmint.Jag välte först lite ,som kom på mitt nybonade köksgolv,när jag gick ut ur köket för att hämta svabben,kom tillbaks,då hade hela flaskan vält av sig själv,så det var en liten sjö över golvet,bara att torka upp,men vem var det??? DJ-----N ?????NU HAR JAG LESSNAT,ska titta klockan halv 5 på mitt favoritprogram på 4 plus,WIFE SWAP,där kan det vara delade meningar,om man säger så.....,vi hörs igen,KRAM...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.