fredag 9 december 2011

Det händer en del...

jahaja, ska berätta om min dammsugare jag tycker den är superbra,jag köpte den för ett år sen har gått jättebra,plötsligt suger den inte mer,motorn jobbar på men ingen sugkraft.WHAT HAPPENS...jO JAG GICK TILL AFFÄREN TRODDE ATT JAG GJORT NÅT FEL,KANSKE KASTAT BORT NÅN DEL NÄR JAG TÖMDE DEN?????jag sökte i soppåsarna,men nej,jag hade glömt att jag hade ett glas liggande i en soppåse som var trasigt,naturligtvis skar jag mig illa på glaset ett djupt jack,blödde ymnigt,på med plåster,och flera plåster.det to en vecka att läka.....Det visade sig sen efter mycket undrande att ett löv hade täppt till suganordningen,ETT LÖV,har man hört så löjligt,så mycket besvär och jobb för ett löv,jag har aldrig varit med om eller hört nåt liknande....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.