söndag 18 december 2011

SNÖBLASK,REGN,MÖRKER.....

En vecka till jul men ingen snö,och det är jag nöjd med,för slipper jag skotta snö,så är jag glad.Det är ett litet pyssel att hålla ett hus någorlunda,allt arbete utomhus,och inomhus finns ju också en del att göra.Det blir första julen som firas i mitt hem efter Georgios död,jag har ju inte orkat ta tag i allt efter den händelsen. Men nu ska jag lova mig själv att efter nya året ska jag försöka allt vad jag kan. Så fort det blir ljusare och man kan se framåt ,nytt år,och att allt ordnar sig säkert till det bättre.Så mina barn med familjer ska känna sig välkomna igen,med nya ideer och ett ljust och positivt tänkande,vi kan hjälpas åt att skapa en framtid som vi alla blir nöjda med.Återkommer med mer,just nu är det julpynt,mat,julklappar o. dyl. GOD JUL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.