torsdag 7 juli 2011

SOMMARHUSET...

Jag älskar det här landet,mitt sommarhus och vänner bekanta,släkt,maten ,frukt,grönt,allt är topp,trädgård,badvatten,stränder,värmen,solen,mmmmeeeennnn,finns alltid,det är stor trädgård som ska,klippas gräs,rensa rabatter,vattna,städa huset,och svabba terasser,tvätta bilen,ä åka handla,laga mat,diska plocka,tvätta,o my good,det finns att göra.....hur mycket som helst....jag kan inte tycka att dom sakerna är underbara,det gäller inte en liten rabatt som ska rensas ,utan det är grovjobb.jag kan också tycka ibland att saker inte stämmer så bra med mitt tänkande.Men det får gå.Vi hörs,mina döttrar och barbarn ska komma och det blir säkert roligare allting ,med det andra också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.